Informatii utile

16 dec. 2015 admin 6392 views
Informatii utile

Tabere de limbi straine
Daruiti copilului dumneavoastra un curs de limbi straine, o experienta internationala si multi prieteni!

IntegralEdu are cel mai bogat portofoliu, peste 300 de tabere de limbi straine in peste 15 tari din intreaga lume.

 

O vacanta diferita

Mai mult decat un curs de limbi straine
Studiul limbilor straine in timpul vacantei va ofera posibilitatea de a trai bucuria comunicarii intr-o limba straina, intr-o atmosfera informala si prietenoasa in centre speciale pentru studiul limbilor straine. AICI NU EXISTA TEME PENTRU ACASA! Captivati de jocuri si distractii, in mod spontan, veti folosi toate cunostintele pe care le aveti si asimilati unele noi prin comunicare. Tabara de limbi straine este foarte eficace, conditiile fiind foarte apropiate conditiilor de invatare a limbii materne.

 

Cazare in campus
Acest tip de cazare este potrivit pentru elevii mai independenti dar si pentru cei ce pot socializa cu alti elevi de aceeasi varsta. Campusurile sunt potrivite de asemenea pentru cursantii mai mici (7 – 12 ani), unde acestia sunt supravegheati 24 de ore din 24.

 

Cazare la familii gazda
Daca doriti sa cunoasteti indeaproape alte culturi si va place atmosfera de familie, atunci cazarea la familii gazda este varianta potrivita pentru dumneavoastra. Familiile sunt atent selectionate. Elevii mai mici sunt insotiti in fiecare zi pana la scoala. Scopul familiei gazda este de a va face sa va simtiti ca acasa inca din momentul sosirii.

 

Timp liber
Timpul liber reprezinta o parte importanta din curs, deoarece implica exersarea limbii. Scopul este sa combinati distractia cu exersarea limbii engleze. Intrucat nu intotdeauna doi adolescenti pot fi de aceeasi parere despre ce doresc sa faca, exista grupuri care au in vedere interesele fiecaruia – de exemplu echipa de fotbal sau grupul de teatru, excursii suplimentare. Personalul responsabil pentru activitatile din timpul liber are grija de siguranta dumneavoastra si cu mare placere vor accepta ideile dumneavoastra despre jocuri noi, excursii sau alte activitati.

 

Diferente in procesul de studiu
Principalul scop al cursului de limba straina este invatarea limbii si, avand in vedere ca taberele de limbi straine sunt organizate in timpul verii, scopul nostru este sa va oferim si o vacanta plina de distractii. In metoda de predare se pune accent pe practicarea limbii in mediul sau natural si activarea cunostintelor deja dobandite. Gramatica si cuvintele noi sunt prezente in fiecare zi, dar este mai important ca in timpul liber sa folositi limba in diferite situatii cotidiene. Astfel, taberele de limbi straine sunt diferite si mult mai placute decat studierea unei limbi straine in Romania.

 

Test pentru determinarea nivelului de cunostinte
In prima zi a cursului se va face testarea pentru determinarea nivelului de cunostinte. Acesta nu este un test la care trebuie sa obtineti rezultate maxime, ci un test evaluator pentru determinarea nivelului de cunostinte si respectiv repartizarea in grupuri.

 

Grupuri de studiu
Se studiaza in grupuri mici de pana la 15 elevi, in functie de varsta si nivelul de cunostinte. Intr-un grup veti avea colegi din Franta, Italia, Spania, Rusia, Japonia si din multe alte tari. Astfel va veti intoarce in tara stapanind mai bine limba si cu multi prieteni noi din lumea intreaga.

 

Profesorii
Profesorii sunt special pregatiti pentru a preda elevilor din strainatate. Cursurile se predau numai in limba studiata, cuvintele noi fiind explicate de catre profesori intr-un mod interactiv.

 

Inainte de calatorie

Inainte de calatorie, toti clientii care opteaza pentru una din ofertele IntegralEdu primesc:

  • Un tricou cu sigla Integral Programe Educationale. Acest tricou este recomandat sa fie purtat in timpul calatoriei pentru a facilita o identificare mai usoara a cursantilor la sosirea in aeroport.
  • Un travel kit care contine instructiunile pentru calatorie si toate documentele necesare.
  • Etichete pentru bagaje cu adresa cursantului de la centrul de limbi straine si din Romania.
  • Numere de telefon pentru urgente.
  • Organizarea calatoriei

 

Daca la inscriere ati solicitat transferul de la/ pana la aeroport, copilul dumneavoastra va fi intampinat si insotit de catre un reprezentant al centrului de limbi straine pana la locul de cazare, cu un autobuz al scolii sau un taxi.

 

Pentru cursantii sub 12 ani este obligatoriu ca o stewardesa sa-i preia si sa-i insoteasca de la coborarea din avion pana la predarea catre reprezentantul centrului de limbi straine. Acest serviciu este furnizat contra cost de catre majoritatea companiilor aeriene. Unele companii aeriene ofera acest serviciu si pentru pasagerii cu varsta peste 12 de ani daca este solicitat in momentul achizitionarii biletului.


Informatii aditionale

 

Sarbatori nationale

In zilele de sarbatori legale nu se tin cursuri si taxele corespunzatoare acestora nu se restituie. Cea mai mare parte din centrele de limbi straine organizeaza in aceste zile programe de divertisment.

 

Mancarea

Alimentele sunt sanatoase si variate si au in vedere particularitatile bucatariei nationale a tarii respective. Exista posibilitatea de a alege un meniu vegetarian.

 

Alergii

Este important, inca din momentul inscrierii, sa fim instiintati in cazul in care copilul are alergii la anumite alimente sau medicamente, are alte probleme de sanatate sau de nutritie sau tine o dieta alimentara. Aceste informatii vor fi transmise centrului de limbi straine.

 


Sfaturi utile pentru parinti:

Pentru parintii cursantilor am pregatit o brosura cu sfaturi utile care contin informatii si sugestii cu privire la:

  • pregatirea bagajului

  • bani de buzunar si bunuri de valoare

  • organizarea calatoriei

  • asigurarea medicala

  • prelungirea sederii si alte modificari.

 

Aflati mai multe despre nivelurile de cunoastere a unei limbi straine

 

A1  Beginners  Pot sa inteleg expresii cunoscute si propozitii foarte simple referitoare la mine, la familie si la imprejurari concrete, cand  se vorbeste rar si clar. Pot sa inteleg nume cunoscute, cuvinte si propozitii foarte simple, de exemplu din anunturi, afise sau cataloage. Pot sa comunic intr-o conversatie simpla, cu conditia ca interlocutorul sa fie dispus sa repete sau sa reformuleze frazele sale intr-un ritm mai lent si sa ma ajute sa formulez ceea ce incerc sa spun. Pot sa formulez intrebari simple pe teme cunoscute sau de necesitate imediata si sa raspund la asemenea intrebari. Pot sa utilizez expresii si fraze simple pentru a descrie unde locuiesc si oamenii pe care ii cunosc. Pot sa scriu o carte postala scurta si simpla, de exemplu cu salutari din vacanta. Pot sa completez formulare cu detalii personale, de exemplu numele, nationalitatea si adresa mea pe un formular de hotel. 
A2  Elementary Pot sa inteleg expresii si cuvinte uzuale frecvent intalnite pe teme ce au relevanta imediata pentru mine personal (de exemplu informatii simple despre mine si familia mea, cumparaturi, zona unde locuiesc, activitatea profesionala). Pot sa inteleg punctele esentiale din anunturi si mesaje scurte, simple si clare. Pot sa citesc texte foarte scurte si simple. Pot sa gasesc anumite informatii previzibile in diverse materiale cotidiene (de exemplu reclame, prospecte, meniuri, orare) si pot sa inteleg scrisori personale scurte si simple. Pot sa comunic in situatii simple si uzuale care presupun un schimb de informatii simplu si direct, pe teme si despre activitati familiare. Pot sa particip la discutii foarte scurte, chiar daca, in general, nu inteleg suficient pentru a intretine o conversatie. Pot sa utilizez o serie de expresii si fraze pentru o descriere simpla a familiei mele si a altor persoane, a conditiilor de viata, studiilor si activitatii mele profesionale prezente sau recente. Pot sa scriu mesaje scurte si simple. Pot sa scriu o scrisoare personala foarte simpla, de exemplu de multumire.   
B1 Low Intermediate Pot sa inteleg punctele esentiale in vorbirea standard clara pe teme familiare referitoare la activitatea profesionala, scoala, petrecerea timpului liber etc. Pot sa inteleg ideea principala din multe programe radio sau TV pe teme de actualitate sau de interes personal sau profesional, daca sunt prezentate intr-o maniera relativ clara si lenta. Pot sa inteleg texte redactate, in principal, intr-un limbaj uzual sau referitor la activitatea mea profesionala. Pot sa inteleg descrierea evenimentelor, exprimarea sentimentelor si a urarilor din scrisori personale. Pot sa fac fata in majoritatea situatiilor care pot sa apara in cursul unei calatorii printr-o regiune unde este vorbita limba.  Pot sa particip fara pregatire prealabila la o conversatie pe teme familiare, de interes personal sau referitoare la viata cotidiana (de exemplu familie, petrecerea timpului liber, calatoriile, activitatea profesionala si actualitate). Pot sa leg expresii si sa ma exprim coerent intr-o maniera simpla pentru a descrie experiente si evenimente, visele mele, sperantele si obiectivele mele. Pot sa imi argumentez si sa explic pe scurt opiniile si planurile mele. Pot sa povestesc o intamplare sau sa relatez intriga unei carti sau a unui film si sa-mi exprim reactiile. Pot sa scriu un text simplu si coerent pe teme familiare sau de interes personal. Pot sa scriu scrisori personale descriind experiente si impresii.
B2 Intermediate Pot sa inteleg conferinte si discursuri destul de lungi si sa urmaresc chiar si o argumentare complexa, daca subiectul imi este relativ cunoscut. Pot sa inteleg majoritatea emisiunilor TV de stiri si a programelor de actualitati. Pot sa inteleg majoritatea filmelor in limbaj standard. Pot sa citesc articole si rapoarte pe teme contemporane, in care autorii adopta anumite atitudini si puncte de vedere. Pot sa inteleg proza literara contemporana. Pot sa comunic cu un grad de spontaneitate si de fluenta care fac posibila participarea normala la o conversatie cu interlocutori nativi. Pot sa particip activ la o conversatie in situatii familiare, exprimandu-mi si sustinandu-mi opiniile. Pot sa prezint descrieri clare si detaliate intr-o gama vasta de subiecte legate de domeniul meu de interes. Pot sa dezvolt un punct de vedere pe o tema de actualitate, aratand avantajele si dezavantajele diferitelor optiuni. Pot sa scriu texte clare si detaliate intr-o gama vasta de subiecte legate de domeniul meu de interes. Pot sa scriu un eseu sau un raport, transmitand informatii sau argumentand in favoarea sau impotriva unui punct de vedere. Pot sa scriu scrisori subliniind semnificatia pe care o atribui personal evenimentelor sau experientelor.  
C1 Upper Intermediate

Nu am nicio dificultate in a intelege limba vorbita daca este vorba de o comunicare directa, de transmisiuni radio, chiar daca ritmul este cel al vorbitorilor nativi, cu conditia de a avea timp sa ma familiarizez cu un anumit accent. Pot sa citesc cu usurinta orice tip de text, chiar daca este abstract sau complex din punct de vedere lingvistic sau al structurii, de exemplu articole specializate literare. Pot sa particip fara dificultate la orice conversatie sau discutie fiind familiarizat (a) cu expresii idiomatice si colocviale. Pot sa exprim fluent si cu precizie nuante fine de sens. In caz de dificultate, reiau ideea si reformulez in asa fel incat dificultatea nu este sesizata. Pot sa prezint descrieri clare si detaliate pe teme complexe, integrand sub-temele, dezvoltand anumite puncte si terminandu-mi interventia cu o concluzie adecvata. Pot sa ma exprim prin texte clare, bine structurate, dezvoltand punctele de vedere. Pot sa tratez subiecte complexe intr-o scrisoare, un eseu sau un raport, subliniind aspectele pe care le consider importante. Pot sa selectez un stil adecvat destinatarului. 

C2 Advanced Nu am nicio dificultate in a intelege limba vorbita, indiferent daca este vorba despre comunicarea directa sau in transmisiuni radio, sau TV, chiar daca ritmul este cel rapid al vorbitorilor nativi, cu conditia de a avea timp sa ma familiarizez cu un anumit accent. Pot sa citesc cu usurinta orice tip de text, chiar daca este abstract sau complex din punct de vedere lingvistic sau al structurii, de exemplu, manuale,  articole specializate si opere literare. Pot sa particip fara efort la orice conversatie sau discutie si sunt familiarizat(a) cu expresiile idiomatice si colocviale. Pot sa ma exprim fluent si sa exprim cu precizie nuante fine de sens.  In caz de dificultate, pot sa reiau ideea si sa-mi restructurez formularea cu abilitate, in asa fel incat dificultatea sa nu fie sesizata. Pot sa prezint o descriere sau o argumentatie cu claritate si fluenta, intr-un un stil adaptat contextului; cu o structura logica eficienta, care sa ajute auditoriul sa sesizeze si sa retina punctele semnificative. Pot sa scriu texte clare, cursive, adaptate stilistic contextului. Pot sa redactez scrisori, rapoarte sau articole complexe, cu o structura logica clara, care sa-l ajute pe cititor sa sesizeze si sa retina aspectele semnificative. Pot sa redactez rezumate sau recenzii ale unor lucrari de specialitate sau opere literare. 

 

16 dec. 2015 admin 6392 views
Citeste si